Uwaga!

wtorek, 23 grudnia 2014

WAŻNE

Po pierwsze, chciałabym życzyć Wam cudnych, pełnych radości i magii świąt, a także wesołego i spełniającego marzenia Nowego Roku <3 Mam nadzieje, że spędzicie wolne w spokoju, odpoczniecie oraz napełnicie swoją wenę, której życzę Wam w nadmiarze!

A po drugie :D

SZUKAM BETY

Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ zaczęłam pisać coś nowego, swojego, całkowicie odchodzącego od Potterowskich blogów i czuję, że nie daję rady. Zwracam się do Was z prośbą o pomoc i pytaniem, czy byłby ktoś zainteresowany betowaniem nie tylko tego opowiadania, ale też ewentualnych miniaturek.
Jeżeli znalazłyby się takowe osoby, to podaje do siebie maila, można pisać zawsze:
sevmionesnw@gmail.com

Bardzo dziękuje za pomoc!!
Czarna

PS. Jeszcze nie wiem, kiedy będzie następna część miniaturki

3 komentarze:

  1. Tobie również wszystkiego dobrego ;*
    Wiem, że jak zwykle spóźniona i nie na bieżąco, ale teraz z kolei miałam kłopoty z netem :/
    Ale w każdym razie, zdrowych, spokojnych, wesołych świąt, śniegu, spełnienia marzeń (szczególnie tych najskrytszych), wielu przyjaciół, żeby wszystko układało się po Twojej myśli, niewyczerpalnych pokładów weny i jeszcze raz wszystkiego najlepszego ;*

    Nowy blog? Niepotterowski? Bardzo chętnie przeczytam :D Niestety w sprawie bety Ci nie pomogę, bo sama aktualnie takowej szukam, ale jeśli tylko jakąś uda mi się znaleźć, to Ci napiszę :)

    Ściskam mocno ;*
    e_schonheit ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo! Również życzę wszystkiego dobrego, jednak teraz bardziej wypadałoby na nowy rok, niż na święta xd
      Tak, tak, właśnie zastanawiam się nad stworzeniem czegoś nowego, jednak nie jestem pewna, czy to udostępnię. Jeżeli tylko uda mi się napisać coś dłuższego, to na pewno Was powiadomię:)
      Byłabym bardzo wdzięczna, gdybyś, w miarę możliwości, dała radę poinformować mnie o jakiejkolwiek becie. Jeżeli mogę spytać - masz może jakieś strony lub blogi, na których ich szukasz, czy zdajesz się, tak ja ja, na własny blog i notki? :D
      Jeszcze raz życzę wszystkiego dobrego, spełnienia marzeń i weny!
      Ściskam, czarna :*

      Usuń
  2. Wybacz, że ten post tak późno komentuję, ale dopiero teraz go zauważyłam -.-
    W każdym razie ja mogę Ci betować rozdziały... Jeszcze do cb napiszę

    OdpowiedzUsuń

CZYTAM = KOMENTUJE