Uwaga!

środa, 12 lutego 2014

Wstęp


Witajcie!
Ostatnio pisanie miniaturek idzie mi coraz szybciej i sprawniej, dlatego postanowiłam dać ujście kilku z nich i stąd ten blog. Czego jeszcze możecie się na nim spodziewać? Tak naprawdę to nie wiem. Mam kilka krótkich wierszyków, więc może kiedyś któryś z nich zostanie opublikowany.
O czym będą miniaturki? O wszystkim. Mogę pisać o parringach z HP, Pretty Little Liars, Tuneli, Igrzysk Śmierci... Będę otwarta na wszystkie zamówienia (oczywiście, mam na myśli, będę spełniała tylko te życzenia, o których mam przynajmniej jakieś pojęcie. Od razu mówię, że nigdy nie czytałam Zmierzchu czy Pamiętników Wampirów). Zamówienia możecie pisać już pod tym postem, bo nie wiem, kiedy pojawi się pierwsza miniaturka :)
Bardzo proszę o zostawianie komentarzy. Chciałabym wiedzieć, czy komuś podobają się moje twory, także każda krytyka będzie mile widziana. Nie trzeba być zalogowanym, by zostawić po sobie ślad. Jeżeli nie widzisz swojego bloga w Teleporterze, to zostaw mi do niego link (Poczta), postaram się zajrzeć. Odwdzięczam się za każdy komentarz.
To chyba wszystko... Jak coś, to wyjdzie w praniu :D
Pozdrawiam, Wasza czarna.

DOPISEK: Usunęłam weryfikacje obrazkową.

6 komentarzy:

  1. Ja bym chciała przeczytać szczęśliwe Sevmione :)

    Lila,,)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heloł :D
    Jak fajnie :D Obserwuję twojego bloga i czekam na pierwszą miniaturkę.
    Jeśli można, to ja chętnie przeczytam jakieś smutaaaśne Sevmione :)
    Pozdrawiam
    znana ci już (za bardzo) dobrze
    always

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcieć Sevmione! :>
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne! Kocham miniaturki :3 chciałabym poprosić o... Tonks I Remusa :) zawsze się zastanawiałam jak to się stało, że są parą ^^ więc pozdrawiam i obserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucmione i Sevmione! kiedy tylko dasz radę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. HG/SS oczywiscie jak najwiecej! To sie nigdy nie nudzi xd
    Poza tym miło byłoby przeczytać... Coś z Bellatriks?
    To juz zależy od twojej inwencji twórczej :)
    Mała Miss

    hogwardzki-trojkat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

CZYTAM = KOMENTUJE