Uwaga!

wtorek, 4 listopada 2014

Po dłuuugiej przerwie

Hej, hej i czołem!
Czy ktoś tu jeszcze mnie pamięta?

Wiem, że nie było mnie bardzo długo, za co przepraszam. Pewne sprawy osobiste bardzo się skomplikowały, do tego doszła szkoła i nauka, przez co całkiem straciłam zapał i wenę. Jednak teraz, po wyjściu na prostą, stwierdziłam, że postaram się to zmienić. Od dzisiaj rusza blog Bo tak chciał los (na którego serdecznie zapraszam, dopiero zaczynam!) i możliwe, że niebawem ta strona odrodzi się na nowo.

Wszystkie blogi postaram się przeczytać możliwie jak najszybciej - wiem, że czasem obiecuje, że wejdę, a później tego nie robię, bądź robię późno, ale proszę, zrozumcie, że mam teraz nawał pracy. Wiem, że to nie jest dobre wytłumaczenie, ale staram się to zmieniać i chwilowo wychodzi :)

Także do zobaczenia niebawem!!

Wasza czarna

3 komentarze:

  1. mam nadzieję, że nie każesz długo vzekasć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaj, proszę, zakładkę z naszą szabloniarnią, bo Twoje zamówienie już we wtorek! :)
    bajkowe-szablony.blogspot.com
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

CZYTAM = KOMENTUJE